Sydney dag 2 en 3

5 februari 2014 - Sydney, Australië

Gisteren was een bijzondere dag. Sinds Kerst was er geen regen gevallen, maar op de dag dat wij even op Bondi Beach willen bijkleuren, komt het met bakken uit de lucht. Helaas hebben we de tweede helft van de coastal walk moeten afgelasten i.v.m. kletsnat. Dus maar een binnenactiviteit ingelast en het aquarium ingedoken.

Vandaag was het vroeg op en met een busje naar de Blue Mountains. Niet te verwarren met de Dutch  Mountains. Dankzij de gids veel gehoord over de kolonisatie en het leven van de Aboriginals. Helaas ook vandaag een bewolkte dag. Vanaf morgen gaat dat veranderen en gaan wij weer het vliegtuig in naar Melbourne.

1. Fien Kamphuis:
    5 februari 2014
    Hallo Karin en Bert !!!!!
    Jammer dat het zo slecht weer daar was, maar helaas daar kun je niets aan doen.
    Aan de foto's te zien genieten jullie er wel van, of niet dan.
    Dus morgen nog een dagje Sydney en dan weer richting Melbourne !!!!!
    Nogmaals veel plezier !!!!!
  2. Arno & Katja:
    5 februari 2014
    Jammer van het weer inderdaad, maar ondanks dat toch mooie plaatjes hoor!! Goede reis weer terug naar Melbourne!
  3. Josta:
    6 februari 2014
    Na regen komt zonneschijn! Foto's zien er goed uit. En troost jullie: wij hebben ook regen!
  4. Karin en Bert:
    Vandaag op weg naar Wilson's prom. Ws geen WiFi dus pas maandag weer een update
  5. Frank Richters:
    hoi Karin en Bert,
    even in de baas zijn tijd de foto's bekeken.......mooi hoor!
    nog een foto gemaakt van de reuzenkwal die is aangespoeld op Tasmanie?
    nog een fijne vakantie daar down under!! ik hou jullie blog bij.
  6. Jeroen:
    Dag Bert en Karin,
    Ik heb net jullie reis blog aan mama laten zien, hier haar reactie:
    Mama wenst jullie heel veel plezier in Australïe. Jullie hebben mooi weer, hier is het een stuk slechter. Geniet er maar van.
    Groetjes.
    Jo en Jeroen
  7. Christel:
    8 februari 2014
    He Karin en Bert,

Ziet er goed uit!!leuk om jullie reis zo mee te maken.
    Zo jaloers!!!!!

Gr Christel en familie