Tasmanië dag 2, 3 en 4

14 februari 2014 - Fentonbury, Australië

Na een geweldig verblijf in Orana House in Hobart (aanradertje, op verzoek hebben we het adres) zijn we woensdag naar de Tasman Peninsula geweest. Daar o.a Port Arthur, Tasman Arch en een blowhole bekeken. Van daar uit naar Swansea gereden en kennis gemaakt met onze bijna tandloze gasrheer van de Motor Inn.

Gisteren was het tijd voor een lange (11KM) wandeling door Freychinet National Park. Nagenoeg alleen maar op en af en niet zo'n klein beetje ook. Hoogtepunten waren Wineglass Bay (wij zagen het niet :-) en Hazard's beach. Zelden de zee zo mooi blauw gezien.

Vandaag stond dwars door Tasmanië op het programma. Via de Liffy Falls en de hooglanden naar Fentonbury. Een klolere end rijden maar meer dan de moeite waard.

1. Josta:
    14 februari 2014
    Wauw!!!! Nice nice nice!!! Het wordt langzamerhand jaloersmakend;) Nog fijne dagen met de Australian family!!!
  2. Radboud:
    14 februari 2014
    waar blijft de Tasmanian Devil? Mooie trip zo te lezen! Keep up the good work!
  3. Karin en Bert:
    14 februari 2014
    Gewoon ook een keer doen Josta!! We hebben, denken we, wel een paar duivels gezien maar die lagen te 'slapen' langs de kant van de weg....Meer roadkill gezien dan in levende lijve...Vandaag de laatste kans in Mount Field National Park!
  4. Monique:
    15 februari 2014
    De natuur is mooi maar die stranden..... Ik wil ook!!!