Great Ocean Road

19 februari 2014 - Apollo Bay, Australië

De laatste dagen zijn gereserveerd voor de Great Ocean Road. Marloes had voor een prachtig huis gezorgd in Apollo Bay. Met z'n drieën (Marloes en wij) zijn we maandag wezen koala spotten en dat is goed gelukt. Gisteren zijn we doorgereden richting de 12 Apostels. Een aantal gigantische pilaren langs de kust in de Grote Oceaan. En daar even genoten van het mooiste strand van de hele reis. Vandaag ging de reis weer richting Melbourne via Lorne en Torquay (Surf Coast) en een helaas mislukte missie om Emoe's te spotten.

Dit was de laatste aflevering. Morgen helaas weer naar huis....

1. Jeroen:
    19 februari 2014
    Hoi Karin en Bert,
    Geniet nog van de laatste uurtjes down under. En een prettige reis terug naar huis.
    Groet,
    Jeroen
  2. Arno & Katja:
    19 februari 2014
    Prachtige plaatjes weer!! Maar helaas zit deze bijzondere trip er al weer op voor jullie... :-( Straks lekker nagenieten en foto's kijken! Goede reis terug!!