de eerste dagen Melbourne

1 februari 2014 - Melbourne, Australië

Na een lange reis, maar dat wisten we vantevoren, zijn we nu bij Marloes, Henk, Amy en Tygo. Gisteren hebben we Melbourne ontdekt. Vandaag gaan we naar Mornington peninsula om de eerste kangaroo te spotten.

1. Arno & Katja:
    Ha down-under-gangers,

Leuk om te horen dat jullie al zijn begonnen met jullie ontdekkingstocht! Doe Skippy de groeten!
    Jammer trouwens dat de foto's van Melbourne allemaal 'by night' zijn... hopelijk ligt dat niet aan mijn camera...!!

Enjoy!!

Groetjes,
    Arno &Katja
  2. Fien Kamphuis:
    1 februari 2014
    Hallo dan lieve mensen in Melbourne !!!!!!
    Alles onder controle daar, het weer is er prima , of niet dan, beter dan hier, want het is hier de hele morgen regen.
    Geniet van al het mooie daar !!!!!
    Fijn weekend met z'n allen
  3. Josta:
    1 februari 2014
    Klinkt super! De foto's zijn idd niet zichtbaar; die houden we nog te goed! Have fun!!
  4. Monique:
    1 februari 2014
    Hier in Enschede zijn de foto's prima te zien. Het weer is hier helaas ook slecht, net als in Lonneker.
    Voelt het niet raar om op de kop te hangen???
  5. Alice:
    1 februari 2014
    Hallo daar, leuk om zo een beetje mee te genieten van jullie reis.... Natuurlijk nog veel plezier en we blijven jullie in de gaten houden... Have fun... Ps. Karin al een achtpotig vriendje gezien
  6. Fien Kamphuis:
    1 februari 2014
    We hopen dat jullie veel kangeroes zullen zien.
    Succes ermee !!!!
  7. Karin en Bert:
    2 februari 2014
    We hebben inmiddels het licht op de foto's aangedaan. Vandaag maar weer eens lekker plonsen.